News

Biuro w Krakowie

Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, iż nasze biuro w Krakowie będzie czynne do dnia 30 kwietnia 2022 r.

 

Zakłady Wielobranżowe RENOMA Sp. z o.o.

ul. Wileńska 2A
31-413 Kraków

 

Godziny Otwarcia Biura:
Poniedziałek, Wtorek, Czwartek i Piątek 8:00 – 16:00
Środa 10:00 – 18:00

 

Tel.: +48 (58) 721-39-80 wew. 70
Tel.: +48 (12) 306-77-11
reklamacje.krakow@zwrenoma.pl

 

Informacje dotyczące rozpatrywania reklamacji.

 

Działamy na zlecenie:
Zarząd Transportu Publicznego w Krakowie

Kontrola biletów w Krakowie

Szanowni Państwo, w dniu 28 lutego 2022 r.  zakończyliśmy realizację usługi kontroli biletowej realizowanej dla Zarządu Transportu Publicznego Krakowie.

Reklamacje dotyczące wezwań do zapłaty wystawionych do dnia 28 lutego 2022 r. w ciągu 3 miesięcy od ich otrzymania można złożyć :

  • pocztą elektroniczną na adres e-mail: reklamacje.krakow@zwrenoma.pl,
  • w formie pisemnej (do dnia 30 kwietnia 2022 r. pisma należy kierować na adres ul. Wileńska 2A, 31-413 Kraków, od dnia 1 maja 2022 r. na adres ul. 3 Maja 67, 81-850 Sopot),
  • osobiście w naszym biurze  w Krakowie (do dnia 30 kwietnia 2022 r.).

Okres świąteczny

Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, iż w okresie świątecznym nasze biura, które prowadzę bezpośrednią obsługę pasażerów będą czynne w następujących godzinach:
24-12-2021
Gdańsk 8:00 – 13:00
Kraków 8:00 – 14:00

31-12-2021
Gdańsk 8:00 – 13:00
Kraków 8:00 – 14:00

Biura w Sopocie i Warszawie nie prowadzą bezpośredniej obsługi pasażerów.

Mobilne urządzenia do wystawiania mandatów w pojazdach komunikacji miejskiej w Gdańsku. Pracownicy „Renomy” testują to rozwiązanie

„Pracownicy Zakładów Wielobranżowych „Renoma”, którzy na zlecenie Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku kontrolują bilety w autobusach i tramwajach, testują urządzenia mobilne, które będą wykorzystywane przy wystawianiu opłat za jazdę bez ważnego biletu. Wystawianie mandatów ma być szybsze i bardziej ekologiczne.” Cały artykuł na stronie dziennikbaltycki.pl

Okres świąteczny

Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, iż w okresie świątecznym nasze biura, które prowadzę bezpośrednią obsługę pasażerów będą czynne w następujących godzinach:
24-12-2020
Gdańsk 8:00 – 13:00
Kraków biuro nieczynne

31-12-2020
Gdańsk 8:00 – 13:00
Kraków 8:00 – 14:00

Biura w Sopocie i Warszawie nie prowadzą bezpośredniej obsługi pasażerów.

Wspólne bezpieczeństwo

Szanowni Państwo, podczas wizyt w naszych biurach w Gdańsku i Krakowie bardzo prosimy o zachowanie następujących zasad:

– osoby oczekujące na obsługę muszą zachować odstęp minimum 2 metrów,
– przed okienkiem może przebywać tylko jedna osoba,
– przypominamy o obowiązku zasłaniania ust i nosa,
– prosimy o dezynfekowanie rąk przy użyciu przygotowanych środków odkażających,
– nie będzie możliwości przygotowania reklamacji pisemnej na miejscu,
– prosimy o realizację wpłat bezgotówkowo, w biurach dostępne są terminale do obsługi kart płatniczych (po każdym użyciu dezynfekowane),
– przypominamy, iż reklamacje można składać drogą mailową.

Biura w Sopocie i Warszawie nie prowadzą bezpośredniej obsługi pasażerów.

Reklamacje drogą mailową

W trosce o wspólne bezpieczeństwo rekomendujemy Państwu składanie reklamacji drogą mailową.

Reklamacje Wejherowo – Miejski Zakład Komunikacji w Wejherowie Sp. z o.o.
reklamacje.wejherowo@zwrenoma.pl
+48 (58) 721-39-80 wew. 29
Reklamacje Gdańsk – Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku
reklamacje.gdansk@zwrenoma.pl
+48 (58) 721-39-80 wew. 40
+48 (58) 721-32-66
Reklamacje Kraków – Zarząd Transportu Publicznego w Krakowie
reklamacje.krakow@zwrenoma.pl
+48 (58) 721-39-80 wew. 70
+48 (12) 306-77-11

Co powinna zawierać reklamacja?
– datę sporządzenia reklamacji,
– imię i nazwisko (nazwę) i adres zamieszkania (siedziby) przewoźnika,
– imię i nazwisko (nazwę) i adres zamieszkania (siedziby) uprawnionego albo podróżnego,
– załączoną kopię dokumentu dotyczącego zawarcia umowy przewozu,
– uzasadnienie reklamacji,
– podpis uprawnionego lub podróżnego – w przypadku reklamacji wnoszonej w formie pisemnej,
– oryginał lub kopię wezwania do zapłaty opłaty dodatkowej.
Podstawa prawna: Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Budownictwa oraz Ministra Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej z dnia 13 grudnia 2017 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie ustalania stanu przesyłek oraz postępowania reklamacyjnego (Dz. U. Nr 38, poz. 266) na podstawie art. 79 ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. – Prawo przewozowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1983.)

RODO – Ochrona danych osobowych